Schwingungen trio
Název klavírního tria Schwingungen vychází z jedné z koncertních sérií, pořádaných Mezinárodní společností na podporu hudby a kultury (Verein für Internationale Musik- und Kulturförderung) ve Vídni. Série Schwingungen, která měla premiéru před deseti lety, je jednou z nejúspěšnějších. Členy Schwingungen tria jsou jihokorejská houslistka Sanghee Cheong, klavírista Sangeil Shin, rovněž z Jižní Koreje, a ruský violoncellista Kirill Rodin. Všichni tři se věnují i sólové dráze. Na koncertě v Maškarním sále přednesou skladby Michaila Glinky, Ludwiga van Beethovena a Antona Arenského.
Houslistka Sanghee Sania Cheong studovala ve Vídni a na Čajkovského konzervatoři v Moskvě. Vystoupila s řadou významných orchestrů. V roce 2010 byla pozvána Norimberským symfonickým orchestrem, aby společně se slavným violoncellistou Mischou Maiským zahrála Beethovenův trojkoncert, který hned následující rok společně provedli také na MHF Český Krumlov. Tito dva umělci společně nahráli Brahmsův dvojkoncert, který byl vydán na DVD.
Klavírista Sangeil Shin zaujal svým talentem jak při studiích na uměleckých školách ve své rodné zemi, tak na vídeňské Universität für Musik und darstellende Kunst. Jedním z jeho pedagogů ve Vídni byl Karl-Heinz Kammerling, který mu předpověděl velkou kariéru. Na svém kontě má řadu koncertů v Jižní Koreji, v Mexiku, na Ukrajině ad.
Violoncellista a rodák z Moskvy Kirill Rodin je vyhledávaným sólistou Moskevské filharmonie, s níž vystoupil již ve více než padesáti zemích světa. Do jeho diskografie patří koncerty Bacha, Beethovena, Haydna, Čajkovského, Šostakoviče a Piazzolly. Získal několik ocenění včetně zlaté medaile na VIII Čajkovského mezinárodní soutěži v Moskvě v roce 1986. Působí jako porotce na mezinárodních soutěžích a v současné době je profesorem v oboru violoncello na Čajkovského konzervatoři v Moskvě.
Karel Martínek
Karel Martínek působil v letech 1994-2008 jako varhaník v olomoucké katedrále sv. Václava, v současné době je varhaníkem chrámu sv. Mořice v Olomouci, kde se také podílí na organizaci Mezinárodního varhanního festivalu jako dramaturg. Vedle interpretace širokého spektra varhanní literatury se věnuje improvizaci. V roce 2014 zahájil studium improvizace pod vedením Philippe Lefebvra, titulárního varhaníka katedrály Notre-Dame v Paříži. Ve svém rodném městě Olomouci uvádí tematické večery inspirované biblickými texty, kombinující varhanní improvizace s mluveným slovem. Vytvořil také projekt Varhanní Bible, v němž od adventu 2012 každý den zveřejňoval na YouTube jednu improvizaci na jednu kapitolu Bible. Je autorem skladeb pro sólové varhany, pro klavír i pro sbor a orchestr. V kostele českokrumlovského kláštera zazní v jeho podání skladby Johanna Sebastiana Bacha a Johanna Pachelbela, ale také Martínkova improvizovaná suita s názvem Krumlovské imprese (Zámek, Zahrada nad městem, Skála, Vltavské meandry, Kříž nad řekou, Ohňostroj).